Malum 2023 secimi geliyor. Ancak aklıma bir soru takıldı. Muhtemel secim tarihinde ben universitede olacağım. İkametgahım ise evimde hala. Oy kullanma işlemi nasıl olacak? Sandığı yurda falan mı getirecekler? Yoksa ikametgahımı okuduğum ile mi almalıyım?