Selam arkadaşlar, 13 yaşındayım ama kendimi bildim bileli mutsuz bir gorunuşum vardır. Bunu bir tek ben değil annem, arkadaşlarım, yakınlarım da bunu bana soyler fazla gulen ya da mutlu olan bir insan değilim yani nadir gercekten mutlu olurum cok sosyal bir insan ve insanlarla iyi gecinebilen bir insan değilim. Bu yuzden cevremde 3 4 insan dışında birisi olmaz. Biraz depresif bir kişiliğim var. Benim sorum ise şu bunu nasıl değiştirebilirim?
İyi sosyaller.
Fazla mutsuz gorunuyorum
Geyik0 Mesaj
●4 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Fazla mutsuz gorunuyorum