Derslerdeki başarısızlık zeka geriliği gostergesi olabilir mi?
Geyik0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Derslerdeki başarısızlık zeka geriliği gostergesi olabilir mi?
-
23-10-2022, 05:59:36Arkadaşlar cidden bunu kendime uzulerek soyluyorum ben cidden geri zekalı mıyım? Yani cok sacma gelecek bu size ama universite sınavında dersler ile gram alakası olmayanlar benden kat ve kat yuksek almış benim aldığım puan ise calıştığım halde 200 ham puan aldım bu durumdan dolayı kendimi geri zekalı bir insan olarak gormeye başladım. Matematik yapamıyorum, fen yapamıyorum derslerde başarısızım diye kendimi bu kalıba soktum ben yoksa cidden geri zekalı mıyım doktora falan mı gorunmeliyim? Psikolojim bozulmaya başlıyor gibi hissediyorum artık ne yapmam lazım inanın hic bilmiyorum.