Kac tane basılmış, kimlere verilmiş falan şu linkte bir giriş yapılmıştı. Tekrara duşmeyim:
Cumhurbaşkanı, AKP'nin kuruluş yıl donumu adına yonetici ve milletvekillerine saat hediye etti Saat'ten sadece 1000 adet uretildi, ve tanesi 1700€ değerinde.
"Milletin adamı" en yerli ve milli! isme, bizi kıskanan Almanya'nın eski yıldızı, şimdi iktidar yalakası Mesut Ozil'e de bu saatlerden vermiş.
İddiaları yalanlayan AKP'liler bilmiyor mu ki bunların gorgusuzluğu er gec kendini ele verir.
Ey Mesut efendi, Almanya'da bir yetkili sana boyle bir saat hediye etse o kişiyi hic gorevinde bırakırlar mı?
Bunun gorgusuzluk, ahlaksızlık ve en onemlisi hırsızlık olduğunu bilmez misin?