Son zamanlarda artan bu deep web olayına değinmek istiyorum. Gercekten size anlatılanlar ilginc gelebilir fakat ne yapıp ne edin uckurunuzu tutun ve bu tur şeylere girmeyin. Bir kere girdiniz mi ilk once insanlığınızdan utanıyorsunuz sonra da dunyadan bir an once intihar edeyim kurtulayım gitsin diyorsunuz. Ben bunların bu kadar yayılacağını tahmin etmemiştim. İnternette fazla takılanlar dolasıyla level atlıyorlar. Bazı espriler vardı internette level atlarsanız boost insanlarla takılabilirsiniz diye. İşte bu da o tur bir şey. Girmeyin diyorum sadece. Orada olanları anlatıp sizin daha beter merakınızı arttırmak istemiyorum. Dunyanın belli bir karanlık tarafı vardır. İnternetin de var. İşte burası. Kim bir seri katille arkadaş olmak ister ? Kimse değil mi. İşte bu da boyle bir şey.

Girerim bakarım cıkarım diyorsanız. Oncelikle şunları diyeyim giriş yaptığınız anda.

Bir hacker sizi trolleyip forumda butun bilgilerinizi paylaşabilir. Bu forumlara takılırsanız buyuk ihtimal başınıza gelir. Genellikle surekli domain host değiştiğinden siteler manyak derece virus sacıyor. Guvenilir tek sitesi arama motorudur. Aradığınız ozel bir şey varsa bir arama motoru var google gibi fakat illegal siteleri aldığından ve farklı sistemle calıştığından daha kapsamlı araştırmalarda kullanıyor bir tek onun virussuz olduğunu biliyorum. Yahu virus kapar ne olur demeyin. Oyle virusler var ki adınıza hesapları patlatırlar sonra kapınıza polis gelir gel de işin icinden cık. Tum banka kredi kartı bilgilerinizi acayip şekilde calabiliyorlar.

Ne yapıp ne edip beni dinleyin sakın takılmayın. Pişman olursunuz.