Merhabalar, 1 haftalık cezamın ardından bugun cezam bitti ancak ben bana verilen bu 1 haftalık cezanın yersiz ve yanlış olduğunu duşunduğum icin konu acma gereği duydum. Oncelikle ozellikle yoneticilerin konuyu baştan sona incelemelerini ve gerekli duzenlemelerini yapmalarını temenni ederim. Konuya şuradan giriş yapıyım. 1 hafta kadar once ikinci el alım ve satış bolumune yaptığım bir mesajdan dolayı 1 hafta ceza aldım. Cezamın nedeni ise gereksiz mesajmış. Konuyu resimle destekleyeceğim ancak benim mesajım gereksiz olsa bile 1 hafta cezanın cok acımasız ve vefasız bir ceza olduğu kanaatindeyim. Her neyse ben benim konuma geleyim.



Resimlerde gorduğun uzere bu mesajdan dolayı gereksiz mesaj olduğu kabul edilerek 1 hafta ceza verildi. Şimdi şoyle ki ben bunun uzerine forum kurallarına baktım inceledim ancak boyle bir kural olduğunu gormedim. Buyurun "Technopat Sosyal Kuralları | Technopat Sosyal". İnceleyin eğer mesajda yazdığım kuralın forum kurallarında olduğu goren
var ise soylesin. Ayrıca 1 hafta ceza değil 1 gun ceza uygulanır diyor. Ben bunun uzerine bir başka yoneticiye mesaj attım. Cezanın cok ağır olduğunu ilgilenmesini istedim bu konuşmadan size bir kısmını atıyım. Bu arada Murat5038 isimli yoneticiyle hic bir sorunum ve fotoğrafları atmamda art niyet yok. Sadece oyle oluyormuş diye resmi atıyorum.

Bu resimde gormuş olduğunuz uzere ise yoneticiler insafına gore cezayı uzatabiliyormuş. Bir forum yonetiliyor ve burada gorevli olan kişiler forum kurallarının dışına cıkarak kendi insafını kullanarak cezayı uzatabiliyor. Bu kadar sacma bir şeye daha once hic bir yerde denk gelmedim. Eğer ki kufur gibi bir şey olsa cezayı uzatmak neyse de boyle bir nedenden dolayı cezayı kendi insafını kullanarak duzenlemek sacmalıktan başka bir şey değildir. Ben ilk başta "bende" kelimesini kullandığım ve bencil bir yorum olduğundan dolayı gereksiz mesaj attığımı ve 1 gunluk cezanın normal olduğunu ama yinede bu tarz cezalarda onceden uyarı verilmesi taraftarıyım fakat daha sonra cezanın 1 hafta olduğunu gorunce kafayı yedim resmen. Boyle bir şeyden dolayı hele ki forum kurallarında boyle bir şey yazmadığı halde normalde 1 gunluk ceza verilirken yoneticinin kendi insafını kullanarak bana 1 hafta ceza vermiş olması can sıkıcı. Konu tartışmaya acık buyrun yorumlayın, yoneticiler ilgilenirse sevinirim.