Bu gece sad, pain videoları izleyerek uyudum. 02.10 civarları yattım. Gece titrediğimi hatırlıyorum, kalbim acayip hızlıydı. Terlemiştim, kapım kapılı olduğu icin terliyorum gece bazen. Ama dun hava sıcak değildi. Kabus gorup korkmuş olabilirim diye duşunuyorum. Ne olmuş olabilir?