İcerisinde bulunduğum durumu anlatma gereği duymuyorum. 16mbps altyapının dahi olmadığı ve AKK ile cebelleşmiş olduğum gunlere geri donmuş bulunuyorum. Video izlesem şukreder durumdayım. Yuklemek ne haddime.
Ben kimim ki video yukleyeyim

Telefondan cektiğim 15 dakikalık videoyu yuklemeye kalksam sadece yuklemeye kalkmış olurum. Birkac dakika sonra geri otururum yani.
Sizlerde durum nasıl ? Aranızda bazıları var ki bu dert ile uzaktan yakından alakalar değiller

Mutlu mesut yaşıyorlar.
Ancak ben bu konumda, aylık 200 lira da bassam alacağım hizmet 8mbps.