Arkadaşlar biraz sohbet etmek istedim. 9. sınıfa yeni gectim ve sınıftaki arkadaşlarıma bakmak istedim sınıfta 21 kız 7 erkek var sizce bu bana cok sorun olur mu? Biraz korkuyorum ozguvensizlikten değil sadece az erkek olduğu icin.