Beyler bazılarınız biliyordur hoparlore sağ tıklayıp sese giriyosunuz sonra stereo karışımını etkinleştirme filan ama maalesef benim boyle yapmama rağmen haylağa karşıya muzik seslerim gitmiyor bu arada Windows 8 kullanıyorum. Yardımcı olan ne isterse istesin şu sorundan kurtuluyum artık.

Beyler Yardımcı Olucak Yokmu Ya