Dun notebook'umu goturdum Wifi'ye bağlanıp bir şeyler indirecektim. Yanında calışan cocuk dedi ki 'Abi bu bilgisayarda Gta 4 oynanırmı' dedi o da 'Hayır! asla kaldırmaz' cevabını verdi ben de dedim ki abi ben bu bilgisayarda Gta 4'u Yuksek ayarda guzel bir şekilde oynadım dedim, inanmadı sonra kendisini Antalya'nın en iyi bilgisayar bileni gibi davranıp dışarıda sigarasını icti bende cıktım eve geldim.
Sizce bu kişi kendini bir gubre'mi sanıyor?
Bana diyor ki bunu getir diğer notebook'unu da getir sana kasa verelim diyor
Sizce ne yapmalıyım? Ozellikle @recep Baltaş'ın Cevabını istiyorum
Saygılar Technopat Ailesi!