Sınıflarınız belli oldu mu? Okulların acılmasına 2 hafta kaldı ve benim sınıfım henuz belli olmadı. 11. sınıfa gectim sayısal oğrencisiyim. Sizde durumlar nasıl? Muhtemelen yine son 1-2 gun kalınca acıklayacaklar, neyse.