26 yaşındayım universite 2 yıl once bitti tecil de şimdi bitti. Şimdi ben bu tecili uzatabilir miyim? Uzatamiyorsam ne yapmam gerekiyor? Şimdi basvuru yapsam hemen mi alıyorlar? Celp tarihlerine bakabiliyor muyiz?