Siyaset konusuna girmediği icin boyle bir konu acıyorum. Eğer forumda yasaksa kapatılsın.
Turkce ezan

Arapca ezan


İkisini'de dinledim ve turkce ezanı daha cok beğendim. Acıkcası Gunde 5 defa okunan ezanın anlamını bilmeyen bir cok insan var ulkemizde. Peki siz nasıl olsun isterdiniz turkce mi arapca mı ? Ben insanlarımızın inandığı dine anlayarak ibadet yapmalarını isterdim.