Bakkal'ın onunden gecerken gordum de adamlar artık nostalji PC'ler satıyorlar. 250 TL-350 TL gibi rakamlara masaustu satıyorlar. Ekran karı falan yok, tuplu monitor, berbat bir kasa. PC'nin nostaljisini kim ne yapar ki?