Game of Thrones yılda 10 bolum cekiliyor. Evet, bilmeyenler olabilir ama şaka değil 365 gunluk koca yılda sadece 10 bolum. Cekimleri cok zor biliyorum fakat isteseler bunu yapabilirler. Cok sinirimi bozuyor. Bu kadar izleyen 365 gunde 70 gun boyunca 10 bolum goruyor ve 295 gun boyunca diziyi bekliyor. Bence arttırılmalı.
Bir diğer dizi de Sherlock. Bu hafta başladım ama 3 sezondayım. Arka Sokaklar'da daha 8. bolumu falan izliyor olurdum şu anda galiba.
Bu dizi daha da acayip. 1 sezonda sadece 3 bolum. 3 nedir ya 3? Şaka mı bu? Bu kadar az olmaması lazım. Ve dizinin bir sezonu 2 yılda bir cekiliyor. 4. sezon 2016'da gelecekmiş.
Kampanyaya katılım cok olursa sizce arttırırlar mı yoksa gibilerine bile takmazlar mı? Bana 2. secenek daha kuvvetli geliyor.