Lenovo Ideapad S145 vardı daha once. Sonra bir tane Excalibur bilgisayar hediye edildi. Sonra ben de baktım muthişti. BIOS'tan Wi-Fi booster(gpo booster) diye bir şey vardı. BIOS'a girdim ama oyle bir secenek bulamadım. Overclock yapılabiliyordu tam yapacakken yanımdaki bir kişi ayarlarıyla oynama demişti. Oynamazsam bilgisayarın anlamı ne ki?