Sadece bende mi oluyor bilmiyorum. Matematik calıştıktan sonra ara verip fiziğe gececektim. Matematik bitti ama bir turlu fiziğe gecemiyorum, cok yorgun hissediyorum. Sizce ne yapmalıyım?