Şu videoyu izledim ve acayip gaza geldim. Elin gavuru yapıyor da biz neden yapmıyoruz? Bizim neyimiz eksik? Hepimiz pırlanta gibi cocuklarız. Bence kesinlikle Sosyal'de herkesin anonim olduğu bir konu turu acılmalı ve terorist, sapık, katil onları buldurtturmalıyız. Foruma da katkısı olur. Hadi bakalım duşunceleriniz neler.
Bak boyle bir şey de olabilir.
Neden terorist bombalatmıyoruz?
Geyik0 Mesaj
●3 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Neden terorist bombalatmıyoruz?