Evet arkadaşlar, ulkedeki polis yetkisinin ciddi anlamda artması lazım, orneğin haberlerde bıcaklı bir adam polislere saldırıyor 2 polisi yaralıyor ama adam daha durdurulamamış. Yetki yok cunku ateş edemiyor. Ulkedeki polis yetkisi ABD derecesine gelmeli. Her ne kadar serseri polisler olsa da bu daha cok olumlu yonde etkiler diye duşunuyorum. ABD'de teslim olmuyorsa uyarılıyor, dinlemezse şok tabancası ile durdurulmaya calışıyor, o da olmaz ise direk vuruyor olduruyor. Bizde ise yetki yok polislerimiz bıcaklı adamları durdururken olme riski %60'lara cıkıyor. Peki siz bu konu hakkında ne duşunuyorsunuz?