Bilgisayarın bozulması iyi mi oldu?
Geyik0 Mesaj
●4 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Bilgisayarın bozulması iyi mi oldu?
-
23-10-2022, 02:47:29Arkadaşlar bu sene 8. sınıfa gectim. Gunde 1 saat bilgisayar bakacaktım ama bu sabah bilgisayarı acınca işlemci kısmından sesler geliyordu ve sabahtan beride duzelmiyor o yuzden bakamıyorum. Zaten 8'e gececektim ve iyi bir puan alırsam yazın sistem alınacaktı. Sizce bozulması iyi mi oldu sınav konsantresi acısından? Yoksa gunde 1 saat ile de sınava calışabilir miydim?