Arkadaşlar bu sene 8. sınıfa gectim. Gunde 1 saat bilgisayar bakacaktım ama bu sabah bilgisayarı acınca işlemci kısmından sesler geliyordu ve sabahtan beride duzelmiyor o yuzden bakamıyorum. Zaten 8'e gececektim ve iyi bir puan alırsam yazın sistem alınacaktı. Sizce bozulması iyi mi oldu sınav konsantresi acısından? Yoksa gunde 1 saat ile de sınava calışabilir miydim?