Okulda kafa dengi insan bulamamak
Geyik0 Mesaj
●8 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Okulda kafa dengi insan bulamamak
-
23-10-2022, 02:31:4610. sınıfa gectim. 9'dan beri kafa dengi hic insan bulamıyorum. Ortaokulda LGS'ye kadar cok konuştuğum yakın olduğum bircok arkadaşım oldu ama lisede bu nedense olmadı. Cok cocukca davranan bir suru insan var sacma sapan konular hakkında konuşuyorlar. Bu da okula gitme isteğimi duşuruyor. Tavsiyeniz ne olacak? Olmadı 11.sınıfta dershane ile birlikte acık liseye gecmeyi duşunuyorum.