Benim bir akrabam var cok yakın hem de bayağı zenginler ama Afgan işci calıştıryorlar adamı iyi biri sanardım her ne kadar Afgan'ları sevmesem de iyi biriydi işinde gucunde bir adamdı evet ben de biliyorum onların calışması hoş değil ama konumuz şu an bu değil. Adamın 16yaşında bir sevgilisi varmış kendisi ise 23 yaşında falan ve ben bu olayı akrabama ve cocuguna anlatınca ne var bunda gayet normal dediler. Sizce bu olayın hicbir turlu savunulacak yanı var mı? Bir insan neden bu kadar zengin olup 2-3 kuruş duşuk maaş vermek icin kendini hırpalar ki?