Kucuk bir cocuk gibi hissediyorum şu an kendimi.
Kitabı Bitirikten Sonraki İcimde Oluşan Boşluk
Geyik0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Kitabı Bitirikten Sonraki İcimde Oluşan Boşluk
-
23-10-2022, 02:19:49Cok kotu bir duygu. Kendinizi kaptırıyorsunuz karakterler ile butunleşiyor onlar ile birlikte yolculuğa cıkıyorsunuz fakat kitap bittiğinde uzuluyorsunuz. Artık sayfalar bitmiştir ve ardında bir şey yazmıyordur. 7 seri olan Harry Potter kitabını 3. kitap dahil devamını bitirdim. Yarın 1 ve 2. seriyi sipariş etmeyi planlıyorum. Sonucta okuyacağım ve onlarda bitecek ama bir an duşunuyorum hic başlamasa mıydım diye... Tabi filmde de etkilendiğim noktalar vardı ama film bittiğinde boyle bir boşluk hissetmemiştim. Hatta şu an hazır 1 ile 2. kitabı almayı duşunuyorken tekrar 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 diyerek bir daha bitireyim mi diyorum kendi kendime...
Kucuk bir cocuk gibi hissediyorum şu an kendimi.Hic tahmin etmezdim boyle etkileyeceğini...