Selamunaleykum arkadaşlar. Bugun okul cıkışı eve donerken otobuse bindim. Evime yaklaşık 3km mesafedeyken otobuse bir adam bindi. Kulaklık takılı bir şekilde muzik dinlediğim icin diyalogların tamamını duyamadım ama anladığım kadarıyla adam otobus dolu olmasına rağmen zorla binmeye calışıyordu. Şofor adama inmesini soyledi. Adam inmeyip ısrarla bir şeyler soyluyordu. Şofor ile bir sure bağırıştı. Okul cıkışı olduğu icin yolcuların buyuk coğunluğu liseli cocuklardı. Bağırış cağırışla 1-2 durak daha ilerledik. En sonunda adam indi. İnerken şofore ailevi kufur etti. Şofor birden otobusten inip adamla kavga etmeye başladı. Ben oflanıp puflanırken 15 saniye icerisinde adam mahalleden 9-10 kişi toplayıp şofore dalmaya başlamıştı. Bir anda adamın tarafından birisi otobuse doğru silah doğrulttu. Ben olayın daha da buyuyebileceğini ve kendi canıma bir zarar gelebileceğini duşunduğum icin otobusten direkt indim ve arkama bakmadan eve doğru 3km yol yurudum. İnerken nedense insanlar bana inme dedi. İlk inen de bendim. Şehrimin haber sitelerine falan cıkar diye duşundum ama hicbir yerde haberini gormedim. Herhalde daha buyuk bir kavgaya donuşmeden tarafları ayırmışlardır. Ben burada şoforun de buyuk oranda suclu olduğunu duşunuyorum. İlk olarak eğer adam otobuse normal bir şekilde bindiyse -pek sanmıyorum ama yine de- "binemezsin, arac dolu" deme hakkı yok diye biliyorum. İkinci olarak inen adam her ne derse desin kişisel mevzularını otobusu durdurup kavga etmek yerine başka bir zamanda cozmeli. Onlarca cocuğun hayatını tehlikeye atma hakkı yoktu. Kapıyı kapatıp yola devam edebilirdi. Bunu niye anlatıyorsun diyecek olursanız da canım anlatmak istediği icin yazdım. Sizce ilk fırsatta giderek iyi yapmış mıyım? Yoksa korkaklık mı yapmışım?