Okul başladığından beri duzgun evde oturamıyorum resmen sabah erken kalktığım icin gece erken uyumam lazım okul 16:10'da bitiyor ve otobus bekleyince falan eve gelmem 17:00'yi buluyor bazen 17:30 bile oluyor ve aşırı uykum geliyor gunluk yaşantım kalmadı resmen kendimi bitki gibi hissediyorum. Sizde de boyle mi? Bence okulların biraz kısaltılması lazım.