İlk yorum yapan arkadaşa cok teşekkur ederim
Ama ucuncu yorum yapan kişi yani " Burak Alkan " artık fazla konudan konularımı kilitliyorsunuz, bu form bilgi almak amaclı değilmi ? Bundan onceki konumda "sadece sonuna bilgi amaclı soruyorum " yazmıştım yani bunu yazınca kilit var ama 8.000 Tl ye pc , 10.000 Tl ye pc ye kilit yok amacınızı anlayamadım hem bu form herkese acık istediğim kadar hesap acabilirim. Amacınız ne?