Merhabalar oncelikle, Vodafone'da gezinirken dikkatimi şarj kabloları dikkatimi cekti. Gorevli 'İsterseniz orijinal kablolara bakın.' diyerek ustunde 'Original' yazan, ama Ebay'de 2$'a satılıp burada 59TL etikete sahip olan şarj aletlerini işaret etti. Ebay'de gorduğumu soyleyince gercekten orijinal olduğu konusunda hala ısrarlılardı bir de... Ustunde telif hakları nedeniyle marka bile yazmayan şarj aletlerini satarak onları salak yerine koydunuz, insanların da ne kadar saf olduğunu gosterdiniz, teşekkurler Vodafone. Artık sizden sadece tiksiniyorum... Apple yetkili satıcılarında bile 'gerceği' 45TL civarında. 'Turkcell'de orijinali 59TL, ama sizde 45 TL, demek ki siz sahte satıyorsunuz.' mantığıyla yaklaşanlara bile rastladım ne yazık ki... Her operator insanları kandıracak kadar aşağılık...