Kasam masanın altında cok ısınıyordu biraz uğraşarak yukarı aldım fakat duşebilir diye korkuyorum. Fikirler nedir?
Kasa: Sharkoon tg6.

Dosya Ekleri IMG20220917222248.jpg 130,5 KB · Goruntuleme: 88