Oncelikle merhaba ilk konum hatam varsa kusura bakmayın. Bir oyun hesabı satma sitesinde 1 hafta once Steam hesabımı 300TL'ye sattım. Alıcı hesabı satın alırken Discord'a gelmemi istedi. Discord'da hesabın detaylarından bahsederken cok sert davrandı boş yaptı sanki hesap almaya değil de dalga gecmeye gelmiş gibi konuştu vb. vb. Beni tilt eden coğu şeyi yaptı. Bu sebeple alıcı hesabı satın aldıktan sonra Steam'e mail atarak hesabı geri aldım. Şimdi kendisi dava acacağını soyluyor. Sadece adımı ve soyadımı biliyor başka herhangi bir bilgime sahip değil. Bu sebeple dava acabilir mi?