https://www.technopat.net/forum/kitap/40168-yeni-kitaba-baslayacagim.html#post230981

Bu konuda Sercan Yeşil ile tartışırken gif konusu acıldı. Ben de hareketli imza kullanıyorum. Forum kurallarında buyuk ve dikkat dağıtıcı olmamalıdır diye kural var. Benim dikkatimi dağıtmayan bir şey olduğu icin hareketli resmi dikkat dağıtıcı olarak algılamadım.




Kucuk bir alanda yer kapladığı icin kullanıma uygun gormuştum ama yine de son soz size bakıyor. Dikkat dağıtıcı derken hareketli olan tum resimler icin gecerli mi ?



Mesela bir başka cok sevdiğim hem cok kucuk hem imza olarak kullandığım farklı bir gif.



Tabi dikkat dağıtmak kişiden kişiye değişir.

İşin şaka kısmını gecersek, imza hakkında ayrıntılı bir bilgi almak icin konuyu şu an acıyorum. Cevabınıza gore imzamı değiştireceğim. Sonradan fark edilip ceza yemeyim.