İnternet faturası yeni geldi ona bakıyordum gecikme bedelini kafadan atıyor galiba 1.76₺.
Diğer faturaların hepsi odendi bu fatura yeni geldi online işlem merkezinden bakıyorum, sizde de oyle mi? Sacma bir olay diyeceğim sacmalık bunların en iyi yaptığı iş.
Gamers'a da aynı mesajı bırakayım bu durum herkeste aynı mı merak ediyorum?