Merhabalar, bu aralar cok konuşmadığım bir arkadaş ile konuşmaya başladık. Oyle dertlerimizi falan soyluyorduk bende sınıftan birinin benim fotoğrafımı sticker yapip sınıf grubuna attığını soyledim o da hatırladı. Hoş bir şey değildi falan dedi sonra ben de dedim işte bir samimiyetimiz de yoktu atanla dalga gecmek amaclı mı attı yoksa şakasına mı attı ki? Dedim, bilmiyorum dedi. Sonra bana arkadaş grubumun beni kalitesiz gosterdiğini soyledi. En basta şaşırdım, fakat duşununce doğru geldi. Bu grup 5-6 kişi benimle beraber. Hepsi inek tipler, sadece biriyle oyle muhabbet edip oyun oynuyoruz. Ama bu da gruptan başka birisine yalakalık yapıyor sinirimi bozuyor. Neyse bu başta konuştuk dediğim arkadaş bana bu gruptan ayrılmamı başka insanlarla konuşmam gerektiğini soyledi. Yani gerektiğini değil tavsiye verdi. Başka sınıfta iyi gecindiğim arkadaşlarım var git onlarla konuş falan dedi. Sizce ne yapsam? Bu grubu cok sevmiyorum ama başka bir grup daha var sınıfta onlardan biri de o stickerımı atan cocuk. Gerci sticker olayı 1 yıl once falan oldu şu an bir sıkıntımız yok. Ama onlarda cok cocuksu geliyor gozume ve hic benim kafam değiller, sizce ne yapmalıyım?