Arkadaşlar merhaba ben Oğuzhan.
15-16 yaşlarında bir kişiyim. Başlıktaki gibi hedefleri hep olmuş ama hicbirini başaramamış birisiyim. En baştan başlamak gerekirse 8.sınıf zamanı LGS'ye calışırken onlarca soru bankası almıştım gunlerimi haftalarımı aylarımı bir sınava vermiştim hep masa başında ders okulda ders eve giderken bile ders yapıyordum cunku hedefim varı bu bana gaz geriyordu ve calışmaktan rahatsız olmuyordum. Her neyse LGS olduk bitti sonuclar geldi ve hedefimdeki liseyi 5 puanla kacırdım -bir soru ile- bu yuzdende cok yıkılmıştım. Sonra 9.sınıfın 1. donemi guzel derslere calışıyordum 77 ile teşekkur almıştım ve 2. donem konuşma problemim uzerine bir eğitim merkezine gitmeye başladım bu yuzdende tek odağım konuşma uzerine yaptım bu yuzden derslere hic calışmamış hem de bayağı bayağı dersleri salmıştım. Eğitim 7 aylıktı ve ben 4 ayını tamamlamıştım cok ama cok iyi gidiyordum ki 1 hafta hic calışmayınca -egzersiz yapmayınca ve kitap okumayınca- geriledim ve 4 ay onceki halime donmuştum, sonrada bu yolları tekrar aşmak istemedim gercekten benim icin cok zor deneyimlerdi, yollardı. Şu an 10. sınıftayım ve konuşma problemim devam ediyor ve ben ders calışsam bu YKS de guzel bir sonuc alsam bile ne fark edecek bilemiyorum. Konuşma problemim var yani adımı bile diyemiyorum kimseye. (ama yalnızken cok iyi şarkı soyler kendimle cok guzel diksiyona sahip birisiymiş gibi dertleşir sohbet ederim ve bunu yaparak mutlu olurum cunku kendi sesimi, konuşma tarzımı, neleri uzattığımı kısalttığımı gorurum ve bu cok hoşuma gider.) Konuşma problemim uzerine tekrar cabalamak istiyorum ama 1 yıl onceki verdiğim 4 aylık emeği tekrar vereceğim ve bu gercekten cok zorlayıcı bir surec. Bunu yaparken derslere calışmam lazım aile baskısı yuzunden. Ayrıyeten de kilom az boyum uzun olduğu icin bu ikisini dengeleme isteği ve her aynadan kendime baktığımda lanet okuma psikolojisinden sıkıldım. Bunları nasıl cozeceğim bilmiyorum, psikolojik destek alsam bana bunları nasıl yaptırır bilmiyorum. Okuldaki rehberliğe gitsem oda ne yapabilir velime soyler velim benimle bir konuşma yapar ve bana hicbir faydası olmaz diye duşunuyorum. Beni en cok yoran şeyin konuşamamanın olduğunu biliyorum bunu cozecek her şeyi biliyorum o 7 aylık eğitimden oturu ama bunlar icin tekrar cabalamak istemiyorum. (her gun 3 saat kitap okuma, egzersiz yapma ve bu 3 saatin dışında da ailemle konuşma, aynada kendimle konuşma ve yavaş yavaş insanlara, cevreye acılma. Bunlar benim icin zor şeyler arkadaşlar.) Sizden bir şey beklemiyorum sadece icimi dokmek istedim cunku bunları duşunmek bile moralimi bozuyor ne yapacağımı bilmiyorum oturup beklesem psikolojim iyice zedelenecek ve bunu da istemiyorum.
Hicbir şey yapamıyorum
Geyik0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Hicbir şey yapamıyorum