Arkadaşlar oncelikle merhaba, ben bu tur konuları ilk defa acacağım yanlışlarım olursa af edin.
Ben 9.sınıf oğrencisiyim. Derslerim de cok başarılı, OBP 95 geldi. Her sene taktir aldım, okul hayatım boyunca ama bana hala bilgisayar başında oturuyorsun. Derslerini calışmıyorsun deyip duruyorlar, boğazım ağrısa bilgisayar karnım ağrısa bilgisayar yuzunden diyorlar. Hayır yani tamam otuyorum ama derslerime de calışıyorum ama maalesef ki anlamıyorlar asıl sorun bu değil.
Babam okullar kapanmadan 2 hafta once 2 hafta yanımda calış demişti tamam baba dedim. Sonra tatil geldi, sonra dedi 1 ay daha calışalım, tamam dedim. Sonra 2 ay kala tatile gittik, kucuk bir yazlığımız var. Orada 1 ay kalıp geldikten sonra okula kadar yardım et dedi, yine tamam dedim cunku tek kişiydi okul acılana kadar calıştım. Şimdi okul acıldı yine calış diye zorluyor B, en zaten eve yorgun donuyorum. 9.sınıfa gectim meslek lisesi tercih ettim sabah 8'de gidip 4 gibi donuyorum, 4'ten ortalama 10'a kadar calışıyorum parası onemli değil nasıl olsa babamın yanındayım ama okulda yoruluyorum. Bur a yoruluyorum zamanda kalmıyor, benim icin okulla birlikte olmuyor bunu anlamıyorlar. Yarın bir gun sınav haftası gelecek ya da ders vermeye başlayacaklar, ne yapacağım bilmiyorum.
İş baskısı
Geyik0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- İş baskısı