Tam bir nostalji aşığı olarak eskiyi gormek ve bunları bilgisayar koşemde tablolarımda yansıtmak hoşuma gidiyor.
Rampage markasını sevmeyen ve kalitesinde problem var diyerekten diğer kullanıcıların duşuncelerinde etki sağlayan arkadaşlarım var ne yazık ki.
yaklaşık 1 yıl 5 ay oldu ve Rampage marka coğu urunu kullanıyorum ve 2. seneye gireceğiz nasipse.
Rampage markasını oneriyorum elbette Asus markası kadar ya da HP markası kadar kaliteli olmadığını duşunen arkadaşlarım olsa da, alınmayacak bir urun değil.