Merhaba,

Benzinliğe gittiğimde dikkatimi ceken bu urunu almak istedim. Daha once Migros'ta gormuştum fakat deneme fırsatım olmamıştı. Goruntu olarak cok şık duruyor ki buna dikkat ederim. Sprite, Schweppes'ten sonra en iyi kutu goruntusune sahip icecek olduğunu duşunuyorum. Tad olarak Burn'u andırıyor. Vodka iciyor gibi hissediyorum kendimi.







Saclar dokuluyor hocam. Bir sac teli gordum sanki.