eTasci dedi:
Bataryanın ısınması normal bir durum. Cihazın icinde bataryayı soğutan bir donanım yok. Tum telefon modellerinde dediğiniz sıkıntı maalesef mevcut. İlerleyen gunlerde bunun bir onlemi nasıl alınır merak ediyorum. Mantık yonunden bakıldığında calışan her şey ısınır ısınması da doğaldır, hele bu telefon olursa. Telefonun ısınmaması icin icine soğutucu fan mı takılması lazım, buda olacak iş değil. Bakalım buna nasıl care bulunacak.

İkinci mesele kesinlikle telefonu veya pil ile alakalı calışan her hangi bir cihazı uzerinde pil takılı iken elektrik destekli kullanmayın. Yapılan bu hatalı davranış hem pilin omrunu kısaltır hem de pilin tembelleşmesine sebep olur. Eğer bu şekilde kullanmak gerekiyorsa kesinlikle pilin cıkartılması gerekir buda iyi gibi gozukse de cihazın donanımsal arızalara sebep vereceğini unutmayalım. Cunku adaptor ne kadar da pil enerjisine yakın uretim yapsa da bu ilerleyen zamanda cihazın donanımının bozulacağına kesin gozunle bakmak lazım. Zaten telefonlar maksadı dışında kullanılıyor. Burada uretici firmalar bunu gayet iyi biliyor. Bu firmalarda donanım muhendisleri mevcut. Bu cihazlar bu kadar kapsamlı iş yaparsa haliyle bu yan etkileri olması doğal bir durum. Biz telefonu sanki tam donanımlı bir cihaz gibi duşunuyoruz. Sizlere kullandığımız laptoplardan ornek vereyim. Eğer cihazın icinde fan olmasa ne kadar sure ısınmadan kullanılır bu mumkun mu tabii ki değil. İcinde fan olduğu halde bir sure sonra fırın oluyor artık gerisini siz duşunun.
Genişletmek icin tıkla...



Tarafıma uyguladığınız Turkce karakteri uygunsuzluğu nedeni ile alakalı bir gun ceza verdiniz. Eğer gercekten boyle bir hata yaptı isem ve buna dikkat etmediysem verdiğiniz cezayı yerinde buluyorum. Fakat yazdığım yazıyı defalarca inceledim nerede boyle bir hata yaptığımı goremedim eğer boyle bir hata varsa bunu bilmek benim hakkımdır yazımın neresin de uygunsuz bir duzenleme gordunuz bunu soylerseniz en azından bir daha yazarken daha dikkatli davranırım . Beni bu şekilde sebebi tarafınızca bilinen ve benim bilmediğim neden den oturu ceza vermenizi doğru bulmadım.

- - - Guncellendi - - -

eTasci dedi:
Tarafıma uyguladığınız Turkce karakteri uygunsuzluğu nedeni ile alakalı bir gun ceza verdiniz. Eğer gercekten boyle bir hata yaptı isem ve buna dikkat etmediysem verdiğiniz cezayı yerinde buluyorum. Fakat yazdığım yazıyı defalarca inceledim nerede boyle bir hata yaptığımı goremedim eğer boyle bir hata varsa bunu bilmek benim hakkımdır yazımın neresin de uygunsuz bir duzenleme gordunuz bunu soylerseniz en azından bir daha yazarken daha dikkatli davranırım . Beni bu şekilde sebebi tarafınızca bilinen ve benim bilmediğim neden den oturu ceza vermenizi doğru bulmadım.
Genişletmek icin tıkla...


Neden tarafıma boyle bir uygulama yaptınız hala cevap vermediniz bunu oğrenmek istiyorum bu benim hakkım .Sebebini bilmek istiyorum.

- - - Guncellendi - - -

Konuyla alakalı sayfadaki yazılan diğer kişilerin yazdığı yazıları tek tek kontrol ettim tumunde savunduğunuz kural ile alakalı bir suru eksik gordum bunları tek tek yazmak istemiyorum boyle olduğu halde onlara hic bir uyarı verilmez iken neden benim yazımda boyle bir uyarı verdiniz hemde karşılığı 1 gunluk uzaklaştırma yazımda sizi rahatsız eden nedir.