Ben şu an 10. sınıf oğrencisiyim ve hayatımın en iyi gunlerini yaşıyorum sanırım ve bunun bir daha olmayacağını bildiğim icin en iyi şekil eğlenmeye calışıyorum. Peki sizin lise hayatınız nasıl gecti?