Merhaba. İlk kullandığınız telefonunuz hangi marka ve memnun muydunuz? Şu an kullandığınız telefon hangi marka ve severek kullanıyor musunuz? Benim ilk telefonum Nokia ve o zamana gore bence iyiydi. Şu an kullandığım Oppo Reno 4 Lite ve gayet guzel.