Aşağıdaki şekilde ozel bir mesaj aldım.

Mesaj sınırlaması nedeni ile size cevap yazamadığımdan en uygun bolum olarak burada konu acmanın yerinde olacağını gordum.

Kırmızı olarak işaretlediğim cumlem zaten buyuk harfle başlamaktadır. Başka bir sorun varmıdır ? Eğer yoksa,cezayı duzeltmeyi duşunurmusunuz?


Technopat Forum konusunda bir ceza aldınız.

Sebep: Turkce Kurallarına Uymayan Mesaj (1 Gun)
-------
Forumumuza hoş geldiniz. Turkce kurallarına uymanız gerekmektedir. Cumleye buyuk harfle başlayınız. Sonraki mesajlarınızda kurallara uymanız dileğiyle...
-------

Bu sucun cezası 1 puandır ve ceza suresi dolana kadar erişiminiz kısıtlanabilir. Ciddi cezaların suresi hicbir zaman bitmeyecektir.

Orijinal Mesaj:
https://www.technopat.net/forum/guven...tml#post134314


Teamwiever yontemini kullanmak istemezseniz raporlama yontemi ile sistemden temizlenebilir.


En iyi dileklerimizle,
Technopat Forum
Genişletmek icin tıkla...