Merhaba, biraz absurt gelebilir fakat bir arkadaş ile dunya savaşı icerikli bir kutu oyunu yapmayı planlıyoruz. Daha oncesinde 'İhtilal' adlı kutu oyununa merak salmıştık fakat 470 TL butcemiz dışında. Bundan oturu kendi oyunumuzu yapmaya karar verdik. Bir dunya haritamız ve benim yazdığım bir savaş lore'umuz var. Fakat oyunun nasıl işleyeceği konusunda pek de yeterli değiliz. Basit bir, 'yazı gelirse Yunanistan benim, tura gelirse Moldova senin' tarzında değil de stratejik ve diplomatik puanlar kazanılabilen, bu puanlar ile gelişmeler kaydedilebilen ve daha da ceşitliliği olan bir şey planlıyoruz. Soru biraz yuzeysel kacabilir fakat her turlu yaratıcı yanıta acığım, teşekkurler.