20. kuralda "Eski konulara gereksiz mesajlar atarak tekrar gun yuzune cıkarmak ceza nedenidir." yazıyor ama şu kadar sureden once acılmış konulara mesaj atmak yasak gibi bir şey dememiş. Yoksa sadece bu uyarının cıktığı konulara mı mesaj atmak yasak?