Filmi izlemiş bulunmaktayım. Bence neredeyse birkac sacma sahneyi saymazsak serinin en iyisi diyebilirim, hele son sahne her şeye bedeldi İzleyenlerin yorum ve goruşlerini alalım. Sizce 7. film nasıl olacak, neyi konu alacak tahminleriniz merak konusu.