Videonun kısa ozeti: "Kendisi daha onceden belirtmişti cekim icin gittiğimiz mekanlarda hesap odemeyi teklif ediyoruz ancak almıyorlar diye ve hic de denk gelmemiştik acıkcası Vedat abinin hesap odediğine..."

Şahsi yorumum: Yuh yahu, Vedat Bey'den hesap alınır mı hic? Cok ayıp etmişler, kendisi bir muşteri mi Allah aşkına? Konuk, misafir...