Videonun kısa ozeti: "Kendisi daha onceden belirtmişti cekim icin gittiğimiz mekanlarda hesap odemeyi teklif ediyoruz ancak almıyorlar diye ve hic de denk gelmemiştik acıkcası Vedat abinin hesap odediğine..."
Şahsi yorumum: Yuh yahu, Vedat Bey'den hesap alınır mı hic? Cok ayıp etmişler, kendisi bir muşteri mi Allah aşkına? Konuk, misafir...
Vedat Milor'a Hesap Odettiler!
Geyik0 Mesaj
●8 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Vedat Milor'a Hesap Odettiler!