Recep abi kusura bakma actım gitti konuyu.
Bu yıl video yılı olacak dedin hep sistem toplama videosu olmuyor. Topladığınız sistemlerde test yapsanız iyi olurdu.
Eray abi video işleriyle uğraşıyor ona topladığımız sistem nasıl render hızlı mı yapıyor bir haberiz? DH haftada iki uc vs. video yayınlıyor.
Konuyu acmam duşuncemi dile getirmek istemem. Yanlış anlamayın ha!