Arkadaşlar Logitech G27 her erkeğin hayalidir ancak pahalı bir hayal.

Ben diyorum ki, biraz para biriktireyim ve 2. el olarak temiz bir Logitech G27 alayım 500 TL'ye.

Cok beğendiğim bir direksiyon seti. Ozellikle de debriyaj ve vitesi yuzunden.
Sizce değer mi 500 lira vermeye, 2. el almanın bir zararı olur mu?