Buna paranızı vereceğiz diyorlar ve uzun bir sure haber etmiyorlar sonra buna bir posta yolluyorlar icinde parasını alması icin gerekli evraklar var. Orneğin ikametgah falan neyse bu bunları doldururken bir kağıt daha var icinde bir sozleşmemi anlaşmamı ne. İcini okuduğunda şunlar yazıyor.
Parayı aldım, 3 yıl boyunca butun hukuki haklarımdan vazgeciyorum, hicbir şekilde yargıya başvurmayacağım, aksi takdirde tazminat odemeyi kabul ediyor, ustelik butun haklarımdan vazgecerek gorsel ve yazılı medyada programın başarısını olumsuz yonde etkileyecek herhangi bir şey soylersem tazminat odemeyi de kabul ediyorum."
Genişletmek icin tıkla...
Bunun gibi şeyler var. yani buna imza atarsa parası almış asla konuşmayacak gibi bir şey oluyor ve ben para almadım diyemeyecek.
Bu hemen buda Aysel Hanım diye bir yetkiliyi arıyor programda ona ben bunu imzalarsam hemen paramı alabilecek miyim diyor. Kadın sanki cok sacma soru sormuş gibi elbette hayır diyor sonra alacaksınız diyor. Yani imzalasaydı para falan alamayacaktı. Buda hemen koyun olmayıp dolandırıcılık sucundan davayı acıyor. Ve Karşı taraf hemen yola falan geliyor falan filan gerisi hukuki surec.
Ayrıca her şey bu kadarda değil kesitler yapılıyor ve her şey farklı gosteriliyor.
“Banttan yayımlandığı icin her şeyi kırparak yayımlıyorlar. Orneğin Ermeni olduğumu, annem oldukten 1 yıl sonra tesadufen oğrendiğimi soyledim. Kenan Işık, bu tur şeylerin Turkiye ’de sık yaşandığını, Ermenilerin baskı altında olduğu icin dinlerini, isimlerini değiştirmek zorunda kaldıklarını, boyle acıların bir daha yaşanmamasını umduğunu bizzat soyledi. Ama bunlar hic yayımlanmadı. Yarışmaya katıldığınız anda demoralize olmanız icin bir suru yontem deniyorlar. Ramazan ’a denk geliyor, askılı giyemezsin dediler. Bu tur şeylere kendi yayın politikalarıdır dedim gectim.”
Genişletmek icin tıkla...
Koyun olmayın inanmayın medya kopeklerine. ATV izlemeyin zaten.
Hukumet yalakacası.
Ayrıca bu işten paranın dibine vuruyorlarda. Hem devleti hem sizi hemde yarışmacıyı kandırıyorlar.
Haberin tamamı
Bunu kolay kolay bulamazsınız cunku diğer medya yayın kuruluşları sansurluyorlar.