Selam. Disiplini ve istikrarı bozmamak adına YKS icin dershaneye yazılacağım lakin bazı sorularım var. Dershanede rehber hocamla da ders programı ayarlama, ders saatleri vesaire iyice konuştuk. Gerek kutuphanesi gerek kantini gayet guzel. Merak ettiğim arkadaş ortamı kurulabiliyor mu? Yaşım da 21 olduğu icin hep 18'li insanlar mı oluyor? Mezun sınıfına yerleşeceğimi soylediler ama yine de aranızdan dershaneye giden varsa bilgi almak istedim. Ayrıyeten dershane fiyatı da 16.500 TL.