Dışarıda banklarda otururken yanıma oturup da sigara icen insanlar oluyor. Ayrıca kaldırımda yururken onde yuruyen insanlar sigara dumanlarını yuzumuze doğru ufluyorlar.

Ben bunu kişisel haklarıma mudehale olarak goruyorum. Bence diğer insanların da hakka sahip olduğu yerlerde de sigara icilmesi yasak olmalı.